Минув місяць з моменту оформлення результатів Загальних зборів, на яких ми разом з Вами приймали важливі рішення, які стосуються нашого будинку та його здачі в експлуатацію.

Пропонуємо Вашій увазі короткий звіт про діяльність Правління та ревізора за цей період 🖋

З першого ж дня, після затвердження результатів Загальних зборів, Правління Кооперативу у новому складі та Ревізор приступили до виконання покладених обов’язків.

✅Через значний обсяг завдань, пов’язаних із підготовкою будинку до введення в експлуатацію, було узгоджено, що засідання членів правління будуть проводитись щотижнево!
І  хоч це є дуже великим навантаження на членів команди, яка взяла на себе відповідальність за досягнення основної мети: введення будинку в експлуатацію, тим не менше іншого шляху в нас не існує.

Ми впевнені, що з вашою підтримкою, разом здолаємо всі перепони, які, на жаль, утворилися за минулі роки.

✅На другому засіданні кожен член Правління взяв на себе відповідальність за окремий напрямок діяльності Кооперативу, відповідно до компетенції та фаху.  

За останній місяць відбулося п’ять засідань, на яких були ухвалені важливі рішення щодо відновлення та прискорення робіт на об’єкті. За підсумками прийнятих рішень:

  • Відновлено роботи на будівельному майданчику.🏗️

Переукладаються договори з урахуванням інтересів Кооперативу, зокрема з фірмою «Секрет-Сервіс» щодо монтажу пожежного водопроводу. Це дозволило увійти в графік як з виконання робіт, так і з їх фінансування.

Від Генпідрядника отримано оновлений графік з виконання усіх робіт, які залишилися до введення будинку в експлуатацію, який включає й фінансову складову. 
Цей план пройшов узгодження на Правлінні і є основним документом, за яким ведеться подальша робота.

✅Розпочато адаптацію Проєкту будівництва до вимог чинного законодавства — обсяг роботи значний.
Ці роботи мали б початись понад півроку тому, оскільки план робіт був узгоджений попереднім складом правління – ще в грудні 2024 року. Однак, колишнім головою кооперативу Лук’янчуком О.Л. не було розпочато фінансування цих робіт, всупереч рішенню правління.

✅Паралельно з цим, ведеться робота  з пайовиками з приводу виконання їх обов’язків перед Кооперативом.
Нагадуємо про необхідність виконання зобов’язань, відповідно до умов персональних меморандумів. Це критично важливо для безперебійного продовження робіт!

⚖️Юридичний захист інтересів Кооперативу.
Як ви знаєте, за останні півроку Кооператив було штучно втягнуто в низку судових справ, які шкодили його інтересам.
Правлінням було організовано захист інтересів з залученням кваліфікованих юристів.
В трьох судових процесах ми вже отримали позитивний результат! Це дозволило розблокувати роботу як Кооперативу, так і Генпідрядника. Роботи з захисту інтересів Кооперативу тривають!

В перші дні роботи нового складу правління, було виявлено, що за декілька тижнів до проведення Загальних зборів, тобто до 25.05.2025 року, колишнім головою кооперативу Лук’янчуком О.Л. з офісу кооперативу за адресою: м. Одеса, пров. Успенський, 14 була вивезена ВСЯ документація Кооперативу, починаючи з моменту його заснування.
Правлінням прийняті всі необхідні заходи для захисту інтересів Кооперативу та його членів, з приводу можливості повернення документів та притягнення до встановленої законом відповідальності причетних до цього осіб! Плідна праця триває.

Нагадуємо, що Голова Правління, Масановець Юрій Миколайович, проводить особистий прийом членів кооперативу з питань діяльності Кооперативу, щотижня — у четвер з 14:00 до 16:00.

Дякуємо за Вашу підтримку та довіру. Разом ми зможемо подолати всі труднощі та реалізувати головну мету — введення будинку в експлуатацію.

З повагою,
Члени Правління Кооперативу та ревізор!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *